איך לעצב במגוון עיצובי פנים – כולם באמצעות פרקט?

האם פרקט מאפשר עיצוב מגוון יחסית?
פרקט הוא טרנד מתגבר ויותר ויותר בתים במדינת ישראל בוחרים כיום להתקין פרקט בבית. זה ממש הגיוני שרבים בוחרים בבחירה זו שכן פרקט מהווה מוצר מאד משדרג שהופך את מראה הבית ליוקרתי בכמה רמות באופן כמעט מיידי לחלוטין. במידה וגם אתם רוצים להשיג את הפרקט המושלם עבור עיצוב הבית שלכם – חשוב לציין שכנראה שכמו רבים אחרים אתם גם תוכלו למצוא את השילוב הנכון בין עיצוב הבית הנוכחי שלכם לפרקט החדש שלכם. אין דבר כזה עיצוב פנים שפרקט לא יכול להשתלב בו – שכן יש כל כך הרבה סוגים שונים ומגוונים של פרקט, בדיוק כמו רצפות קרמיקה רגילות – ולכן כל האופציות פתוחות בפניכם כל הזמן. אל תחששו ואל תטעו, לגמרי יש איך לעצב את הבית שלכם עם פרקט עוד היום ובהתאמה המירבית ביותר.

שילוב פרקט בבית עם עיצוב הייטקיסטי ונקי
אם אתם בעלי בית בעיצוב נקי ולא בעיצוב כפרי – יכול להיות שעלתה לראשכם המחשבה שהבחירה בפרקט פחות רלוונטית אליכם. דעו כי אין אמת בהצהרה זו, שכן אפשרי לחלוטין לבחור בפרקט גם עבור בתים שלא בחרו להיות מעוצבים בעיצוב כפרי. למשל, אתם יכולים לשלב בבית פרקט פולימרי אפור. פרקט פולימרי אפור הוא פרקט עמיד למים שמעניק יוקרה אבל תחושה נקיה ולא לחלוטין כפרית – ולכן אפשרי לחלוטין לשילוב בבתים עם עיצוב מינימליסטי יותר ולא בהכרח כפרי ומעוצב על טהרת העץ. אתם יכולים להתבונן בקטלוגים של חברות פרקטים שונות ולנסות לשלב פרקט פולימרי אפור בעיצוב הבית שלכם בהקדם ולבחון את האופציה מחדש עוד היום.

פרקט גם לא חייב להיות יקר עבורכם
יש כל כך הרבה סוגים ומינים של פרקטים – כך שאין שום סיבה לוותר מראש על פרקט בגלל המחיר. למשל, מחיר פרקט פישבון יוקרתי הוא לא יקר. בחנו מחיר פרקט פישבון יוקרתי במספר קטלוגיןם וראו כי יש מחיר פרקט פישבון יוקרתי שיאפשר לכם לרכוש פרקט איכותי ועמיד תמורת מחיר לכל כיס עוד היום – ולהגשים את חלום הפרקט שלכם בקלות יתרה ומהירות. 

 

עוד כתבות מעניינות:

construction
כלכלה ומסחר

כיצד ניתן לקדם פרויקט תמא 38 תוך שמירה על בטיחות מרבית?

לנוכח האיום של רעידות אדמה בישראל, תוכנית תמ"א 38 הפכה לנושא מוכר בקרב הציבור והביאה לשינוי בכללי המשחק בכל הקשור לחיזוק מבנים והתחדשות עירונית. עם זאת, בעלי נכסים וקבלנים נתקלים לעיתים קרובות בקשיים בהשלמת פרויקטים אלה בקצב הרצוי, אחת הסיבות לכך היא על מנת לא לוותר על הבטיחות הנדרשת.

צילום
טכנולוגיה ודיגיטל

כיצד ידע פורמלי משפר את כישורי הצילום מעבר לרמות חובבניות?

בעולם העצום והמתפתח ללא הרף של הצילום, הוויכוח בין הערך של ידע פורמלי לבין הגישה הגולמית והבלתי מסוננת של צילום חובבני נמשך. בעוד שלשניהם יש את היתרונות שלהם, הבנת החשיבות של ידע בצילום יכולה לשפר משמעותית את כישוריו של הצלם מעבר לרמות חובבניות.

התמודדות עם אתגרים בשיפוץ

יציאה למסע שיפוץ מבטיחה את ההתרגשות של שינוי מרחב למשהו חדש ומותאם אישית. עם זאת, תהליך זה אינו נטול אתגרים – עיכובים, חריגות תקציב, בעיות בלתי צפויות ותקשורת לקויה יכולים כולם להוסיף שכבות של לחץ ומורכבות. מדריך זה עוסק באסטרטגיות מעשיות להתגברות על מכשולי שיפוץ נפוצים. היכנסו