איך מחליפים שקע טעינה בסלולרי ולמה שנעשה זאת?

אחת "הטראומות" הגדולות איתה אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים, היא שמכשיר הסלולר שלנו יפסיק לעבוד. התרגלנו בעשור-שניים האחרונים, להיות כל הזמן מחוברים למכשיר הסלולר, אנחנו לא יכולים לוותר עליו ולא מוכנים גם ללכת לשום מקום בלעדיו. לכן אם הוא לא עובד, זה סוג של טראומה בשבילנו.

כאשר אנחנו מבקשים להטעין את מכשיר הסלולר ומגלים שזה לא מצליח, אנחנו מבינים שיש בעיה במכשיר ועלינו לטפל בו בהקדם ובהתאם. יש לנו כמובן אפשרות לרכוש מכשיר אחר, חלופי, אך לפני שנמהר לעשות זאת, מוטב שנבדוק את המכשיר שברשותנו ונראה אם אנחנו יכולים לטפל בו. לפעמים כל מה שצריך לעשות זה להחליף שקע טעינה.

בעיה בשקע טעינה היא אחת הבעיות השכיחות במכשירי סלולר. הרי עבודת המכשיר מתבססת על כך שאנחנו מחברים אותו באמצעות מטען לחשמל, הבטרייה מתמלאת וכשזה קורה, אנחנו יכולים להשתמש בו. אם המטען לא יכול להטעין את הבטרייה, אז ברגע שהיא תגיע לאפס אחוז, לא נוכל להשתמש במכשיר והוא ישבוק חיים.

 

מדוע צריך להחליף שקע טעינה

החלפת שקע טעינה היא הפתרון האידיאלי במקרים בהם הבטרייה במכשיר לא נטענת כראוי. צריך לומר, זאת לא האופציה היחידה שעומדת בפנינו. ייתכן מאוד שיש בעיה אחרת שגורמת לכך שהמכשיר לא נטען. אך לעיתים אפשר לרוב בעיניים שהבעיה היא בשקע ולכן צריך להחליף אותו.

ישנם מקרים שונים בהם החלפת שקע טעינה תעזור לנו לפתור את הבעיה. למשל, אם השקע תקול בצורה מסוימת, אם הצטבר לכלוך וחומרים אחרים שלא מאפשרים למטען להתחבר לשקע, או במקרים בהם המגעים של השקע נהרסו ובשום צורה שהיא, אי אפשר להטעין את המכשיר.

לפני שאנחנו ממהרים להחליף את השקע, רצוי מאוד לבדוק לא רק אם הבעיה נובעת מסיבה אחרת אלא גם אם הבעיה היא בשקע או במטען. יכול להיות שאם ננסה מטען אחר אז הבעיה תיפתר.

 

איך מבצעים החלפת שקע טעינה

תהליך ההחלפה מתבצע על ידי אנשי מקצוע במעבדה. אנחנו יכולים לפנות לשורה של מעבדות סלולר ושם ידעו כיצד לאבחן את הבעיה ולטפל בה בהקדם ובצורה נכונה. טיפול נכון ומקצועי ימנע מאיתנו את הצורך להחליף את המכשיר שלנו במכשיר אחר, חדש.

החלפת שקע טעינה מתבצעת על ידי פתיחה של המכשיר והחלפת חלק זה ספציפי בחלק חדש. מדובר על רכיב פשוט שעומד בפני עצמו, בדיוק כמו רכיבים אחרים במכשיר ולכן אפשר להחליף אותו ברכיב חדש לגמרי.

לפני סיום חשוב להבהיר, התהליך חייב להתבצע באופן מקצועי על ידי טכנאי ולא על ידינו, על מנת שלא נגרום נזק חמור יותר למכשיר. הטכנאי ידע לבדוק את השקע, לבחון האם הבעיה מצויה ברכיב או במקום אחר, ורק אז הוא יבצע את ההחלפה.

 

עוד כתבות מעניינות:

מדריך טיולים קיצי לשומרי כשרות

טיול בקיץ מציע הזדמנות יוצאת דופן לחקור יעדים חדשים, להיטמע בתרבויות שונות ולהירגע מהשגרה היומיומית, במיוחד בימים טרופים אלה. עם זאת, עבור רבים מאיתנו, שומרי הכשרות, תכנון טיול קיץ כרוך ביותר מבחירת יעד והזמנת טיסות. הוא דורש שיקול דעת זהיר כדי להבטיח שחוקי הכשרות, הפרקטיקות הדתיות ואורח החיים הכללי היהודי יכובדו. כאן תכנון מראש הופך לא רק למועיל אלא לחיוני.

construction
כלכלה ומסחר

כיצד ניתן לקדם פרויקט תמא 38 תוך שמירה על בטיחות מרבית?

לנוכח האיום של רעידות אדמה בישראל, תוכנית תמ"א 38 הפכה לנושא מוכר בקרב הציבור והביאה לשינוי בכללי המשחק בכל הקשור לחיזוק מבנים והתחדשות עירונית. עם זאת, בעלי נכסים וקבלנים נתקלים לעיתים קרובות בקשיים בהשלמת פרויקטים אלה בקצב הרצוי, אחת הסיבות לכך היא על מנת לא לוותר על הבטיחות הנדרשת.

צילום
טכנולוגיה ודיגיטל

כיצד ידע פורמלי משפר את כישורי הצילום מעבר לרמות חובבניות?

בעולם העצום והמתפתח ללא הרף של הצילום, הוויכוח בין הערך של ידע פורמלי לבין הגישה הגולמית והבלתי מסוננת של צילום חובבני נמשך. בעוד שלשניהם יש את היתרונות שלהם, הבנת החשיבות של ידע בצילום יכולה לשפר משמעותית את כישוריו של הצלם מעבר לרמות חובבניות.