בולדוזר פיתוח -עבודות עפר ותשתית

לפני כל פעולת בנייה שהיא קיימת עבודה מקדימה שנדרשת להתבצע. מלאכה זו נקראת 'עבודת עפר'. מכיוון שפעולה זו כל כך חשוב וכל פעולת בנייה שמתבצעת מבוססת עליה, לא מומלץ בכלל להתפשר על קבלן חסר ניסיון. אחת החברות המובילות בתחום עבודות העפר בארץ היא חברת בולדוזר פיתוח – עבודות תשתיות ועפר. בולדוזר פיתוח פורסמת בפניכם את תמצית משנתה בבחירת קבלן לטובת עבודות עפר.

מהן בכלל עבודות עפר?

כאמור, השלב שקודם להקמה של כל מבנה הוא השלב של עבודות העפר. נתחיל בהגדרה יבשה: עבודות עפר כוללות העברה או הזזה של עפר בכמות גדולה בין מקומות שונים, זאת בשביל להגיע ליעד מסוים שידוע מראש. במילים אחרות, המטרה של עבודות אלה מאוד פשוטה – עניינה להכין את הקרקע והתשתיות שלכם כדי שתוכלו להמשיך בתוכניות הבנייה שלכם בצורה אופטימלית ובלי עיכובים מיותרים. תחום עבודות העפר כולל היבטים רבים: החל מתשתיות לצורכי בנייה, עבודות אינסטלציה, עבודות חשמל,  סלילת כבישים, יישור שטחים, פיתוח נוף ועוד תחומים שונים.

לא מתפשרים על קבלן בינוני

הרצון להגיע לתוצאות טובות ומדויקות מכריח את קבלן העבודה שלכם להשתמש בכלי עבודה שמתאימים לסוג העבודה לה אתם זקוקים. משום כך, אם נדרשת עבודה של חפירת תעלות לטובת צנרת, אין מנוס משימוש בדחפור מקצועי ואיכותי, כאשר לצורך פינוי עפר, לצורך העניין, תהיו זקוקים למשאית עפר הנושאת קיבולת מתאימה. מהסיבות הללו, כפי שצוין בפתיחת המאמר – מאוד חשוב לעבוד עם חברה שמתמחה בעבודות עפר ושהניסיון עומד נר לרגליה.

טיפים נוספים לבחירת קבלן

1. לוחות זמנים – אל תשכחו לבדוק את תחום לוחות הזמנים. קבלן מקצועי הוא קבלן שמבצע עבודות מדויקות. קבלן מקצועי מאוד הוא כזה שעושה את זה גם בזמן. שימו לב עוד לפני תחילת העבודה שאתם והקבלן מסונכרנים מבחינת תאריכים על משך זמן העבודה, והקבלן מתחייב לעמוד בתאריך הנקוב ללא בעיות מיותרות. עיכובים בפרויקט עלולים שלא לבוא לטובתכם.

2. כלים מקצועיים – עבודות עפר דורשות מכשור מתקדם ומקצועים. כלים סטנדרטיים הרבה פעמים לא מספיקים בעולם הזה; טרקטורים, מנופים, מחפרים, בובקטים ועוד – אלה רק חלק מהכלים בהם חברת בולדוזר פיתוח מחזיקה. כלים כאלה מייעלים מאוד את העבודה ושומרים על בטיחות העובדים. 

3. בטיחות – כל משטח העבודה אינו המקום הבטוח ביותר שניתן להיות בו. המסגרת הבטיחותית חשובה מאין כמותה – ואותה קובע הקבלן. חשוב מאוד לשים לב לכך שנושא הבטיחות קרוב ללבו של הקבלן והוא מקפיד על כל נהלי הבטיחות השונים. הכלים המסיביים וכל אפשרויות ההיזק שמצויות במשטח דורשים מכל מי שנמצא שם, ובעיקר מהקבלן, להיות זהירים פי כמה.

בולדוזר פיתוח – מומחים בעבודות עפר

חברת בולדוזר פיתוח – עבודות תשתיות ועפר, זהו למעשה עסק משפחתי עם ניסיון של 40 שנה בענף הבנייה והפיתוח. החברה מתמחה במגוון שירותים ללקוחות עסקיים ופרטיים. בולדוזר פיתוח שמה לעצמה את המקצועיות, שירות הלקוחות והטיפול המסור בלקוחותיה לדגל החברה – מה שהופך אותה לאחת החברות המובילות בארץ בתחום.

עוד כתבות מעניינות:

construction
כלכלה ומסחר

כיצד ניתן לקדם פרויקט תמא 38 תוך שמירה על בטיחות מרבית?

לנוכח האיום של רעידות אדמה בישראל, תוכנית תמ"א 38 הפכה לנושא מוכר בקרב הציבור והביאה לשינוי בכללי המשחק בכל הקשור לחיזוק מבנים והתחדשות עירונית. עם זאת, בעלי נכסים וקבלנים נתקלים לעיתים קרובות בקשיים בהשלמת פרויקטים אלה בקצב הרצוי, אחת הסיבות לכך היא על מנת לא לוותר על הבטיחות הנדרשת.

צילום
טכנולוגיה ודיגיטל

כיצד ידע פורמלי משפר את כישורי הצילום מעבר לרמות חובבניות?

בעולם העצום והמתפתח ללא הרף של הצילום, הוויכוח בין הערך של ידע פורמלי לבין הגישה הגולמית והבלתי מסוננת של צילום חובבני נמשך. בעוד שלשניהם יש את היתרונות שלהם, הבנת החשיבות של ידע בצילום יכולה לשפר משמעותית את כישוריו של הצלם מעבר לרמות חובבניות.

התמודדות עם אתגרים בשיפוץ

יציאה למסע שיפוץ מבטיחה את ההתרגשות של שינוי מרחב למשהו חדש ומותאם אישית. עם זאת, תהליך זה אינו נטול אתגרים – עיכובים, חריגות תקציב, בעיות בלתי צפויות ותקשורת לקויה יכולים כולם להוסיף שכבות של לחץ ומורכבות. מדריך זה עוסק באסטרטגיות מעשיות להתגברות על מכשולי שיפוץ נפוצים. היכנסו