גישור: איזון בין קביעה עצמית לחוק

כעורך דין שבחר לעסוק רק בגישור גירושין (מכיוון שהאני מאמין של חברת גישור גירושין שלנו היא אמונה באדם, וכל כך מאמינה בלהט בתהליך זה), אנו מרגישים שבעוד שבני זוג צריכים לקבוע בעצמם מה הוגן והוגן, צריך גם "ליידע" את החלטותיהם.

שמעו מאחד עורכי הדין מחברת גישור הגירושין שלנו לגבי התצורה הנכונה להתגרש בה היום, באמצעות גישור גירושין וההחלטות שבדרך.

גישור גירושין ממקור ראשון

 החלטותלמה הכוונה בזה?

 החלטה מושכלת היא החלטה בה יש לבני הזוג מידע רב ככל האפשר שיעזור להם להחליט על דרך הפעולה הטובה ביותר עבורם ועבור ילדיהם.

אני רואה את המשימה הכוללת שלי בתהליך זה של עזרה ללקוחות לקבל החלטות מושכלות כפולה. ראשית, אני סבור כי מוטלת עלי האחריות לספר ללקוחות באופן כללי (בתפקידי כעו"ד נייטרלי) מהן זכויותיהם ואחריותם במסגרת החוק, וכן לשתף אותם בהחלטות במקרים רלוונטיים. אם זה מתאים, אני גם אגיד להם מה לקוחות אחרים עשו בנסיבות דומות. בנוסף, אני ממליץ בחום שפרקליטי הביקורת שלהם יגיבו על טיוטת ההסכם שהכנתי, כך שכל אחד מהם קיבל תשומות מיועצו שלו.

המשימה השנייה שלי, והחשובה לא פחות, היא לוודא שללקוחות שלי יש את כל המידע שהם צריכים. אני ממליץ להם במהלך הפגישה הראשונה כי יתכן שיהיה עליהם להתייעץ עם מומחים או אנשי מקצוע בתחומים בהם הנושאים מורכבים.

למשל, אני יכול להפנות זוג למומחה פיננסי אם אחד מהם הוא הבעלים של עסק, אם יש בעיות מס מורכבות, או אם אחד הצדדים בקיא פחות בענייני כסף. לחלופין, אני יכול להפנות זוג למשפחה או מטפל בילדים אם ילדיהם מתקשים – חווים חרדה או תוקפנות בגלל פרידת הוריהם. אני רואה באנשי המקצוע האחרים האלה חלק מהותי מ"צוות הגישור "שלי.

הרבה מאמץ ומאמץ נועדים לתמיכה בלקוחות כדי שיוכלו לקבל החלטות בעצמם לגבי מה הוגן ושוויוני עבורם. אין לקבל החלטות בחלל ריק. ברור שכשזוג חמוש בכל המידע הדרוש לו, הם יכולים לקבל החלטות טובות יותר עבורם ועבור משפחתם.

למידע נוסף היכנסו לאתר https://muskam.co.il/

עוד כתבות מעניינות:

construction
כלכלה ומסחר

כיצד ניתן לקדם פרויקט תמא 38 תוך שמירה על בטיחות מרבית?

לנוכח האיום של רעידות אדמה בישראל, תוכנית תמ"א 38 הפכה לנושא מוכר בקרב הציבור והביאה לשינוי בכללי המשחק בכל הקשור לחיזוק מבנים והתחדשות עירונית. עם זאת, בעלי נכסים וקבלנים נתקלים לעיתים קרובות בקשיים בהשלמת פרויקטים אלה בקצב הרצוי, אחת הסיבות לכך היא על מנת לא לוותר על הבטיחות הנדרשת.

צילום
טכנולוגיה ודיגיטל

כיצד ידע פורמלי משפר את כישורי הצילום מעבר לרמות חובבניות?

בעולם העצום והמתפתח ללא הרף של הצילום, הוויכוח בין הערך של ידע פורמלי לבין הגישה הגולמית והבלתי מסוננת של צילום חובבני נמשך. בעוד שלשניהם יש את היתרונות שלהם, הבנת החשיבות של ידע בצילום יכולה לשפר משמעותית את כישוריו של הצלם מעבר לרמות חובבניות.

התמודדות עם אתגרים בשיפוץ

יציאה למסע שיפוץ מבטיחה את ההתרגשות של שינוי מרחב למשהו חדש ומותאם אישית. עם זאת, תהליך זה אינו נטול אתגרים – עיכובים, חריגות תקציב, בעיות בלתי צפויות ותקשורת לקויה יכולים כולם להוסיף שכבות של לחץ ומורכבות. מדריך זה עוסק באסטרטגיות מעשיות להתגברות על מכשולי שיפוץ נפוצים. היכנסו