רעיונות מבריקים, מפירוקים של בריקים!!!

בריקים יפים מפירוק, המראה החדש-ישן, שימוש בבריקים יפים מפירוק…

חולמים גם אתם לשפר כבר זמן מה פינה, קיר וכל חפץ או רהיט ולא מצליחים למצוא את פתרון העיצוב האולטימטיבי, אם כך, הנה הפתרון שלכם, בריקים מפירוק, ולא סתם בריקים מפירוק אלה בריקים יפים ממגוון פירוקים, תשלבו בריקים מפירוקים, ברהיט, על הקיר, אפילו באומנות! והקסם, הנראות, והחמימות שהבריקים המפורקים ישדרו, יהיו פשוט מופלאים!

סיפורים מבריקים

כאשר אתם בוחרים לשלב בריקים יפים, בפרט בריקים מפורקים, ישנה חשיבות גבוהה שלעיתים מתורגמת לערך מוסף, הבריקים המפורקים פורקו ממבנה קודם,

ככל הניראה הבריקים נאספו מאתר בנייה, וייתכן שהבריקים המפורקים שלכם היו בעבר בריקים במבנה מפורסם, בריקים קדושים, בריקים ממכרים, או אולי בריקים מהבית הקודם שלכם.

הבריקים המפורקים, הם בריקים יפים להפליא ולא פעם, יספרו סיפור ויעוררו יתר סקרנות למתבונן ביצירה.

 

בריקים מפורקים מאיפה משיגים?

העולם צועד קדימה ויחד איתו גם תחום הבריקים, בריקים מפורקים לרוב נאספים באתרי הריסה, נבררים הבריקים שפורקו והם במצב סביר למחזורם, הבריקים המפורקים במקרים רבים מוגבלים בכמותם, צורתם ותקינותם, הסיבה לכך היא שכשמדובר בבריקים מפירוק ישנם לא מעט סדרות שייצרו אותם במפעלים בעבר שכיום כבר לא קיימים, בריקים מפורקים אלו ובתנאי שיהיו בריקים מפורקים ויפים, נחשבים לברקים היקרים ביותר בעולם הבריקים, קל וחומר אם הן בעלות היסטוריה משמעותית.

 

הבריקים החדשים 

כיום, בריקים מיוצרים בתעשייה במגוון צורות ומרקמים, ישנם בריקים יפים ממדבקות, בריקים כטפט, בריקים לציפוי בניינים, בריקים דיגיטליים וכל סוג של בריק שרק תחלמו עליו, ומכאן שהטרנד כל כך מסעיר עד כדי כך שייתכן ותמשכו לעולם הבריקים המפורקים מהר יותר ממה שציפיתם.

 

כמה בריקים מפורקים צריך?

מאוד תלוי במטרת השימוש בבריקים המפורקים, אפשר לקחת בריק מפורק אחד וליצור ממנו יצירה, עם בריקים מפירוק אפשר לחסות בניינים שלמים מבחוץ ומבפנים, אפשר לעשות פינות קטנות של בריקים יפים מפירוק, אפשר לבחור קיר אחד אותו תקשטו והמראה ישדר את ביתכם פלאים, אפילו אם אתם פרקתם אותם!

 

עוד כתבות מעניינות:

construction
כלכלה ומסחר

כיצד ניתן לקדם פרויקט תמא 38 תוך שמירה על בטיחות מרבית?

לנוכח האיום של רעידות אדמה בישראל, תוכנית תמ"א 38 הפכה לנושא מוכר בקרב הציבור והביאה לשינוי בכללי המשחק בכל הקשור לחיזוק מבנים והתחדשות עירונית. עם זאת, בעלי נכסים וקבלנים נתקלים לעיתים קרובות בקשיים בהשלמת פרויקטים אלה בקצב הרצוי, אחת הסיבות לכך היא על מנת לא לוותר על הבטיחות הנדרשת.

צילום
טכנולוגיה ודיגיטל

כיצד ידע פורמלי משפר את כישורי הצילום מעבר לרמות חובבניות?

בעולם העצום והמתפתח ללא הרף של הצילום, הוויכוח בין הערך של ידע פורמלי לבין הגישה הגולמית והבלתי מסוננת של צילום חובבני נמשך. בעוד שלשניהם יש את היתרונות שלהם, הבנת החשיבות של ידע בצילום יכולה לשפר משמעותית את כישוריו של הצלם מעבר לרמות חובבניות.

התמודדות עם אתגרים בשיפוץ

יציאה למסע שיפוץ מבטיחה את ההתרגשות של שינוי מרחב למשהו חדש ומותאם אישית. עם זאת, תהליך זה אינו נטול אתגרים – עיכובים, חריגות תקציב, בעיות בלתי צפויות ותקשורת לקויה יכולים כולם להוסיף שכבות של לחץ ומורכבות. מדריך זה עוסק באסטרטגיות מעשיות להתגברות על מכשולי שיפוץ נפוצים. היכנסו