שיש דקטון הוא השיש למטבח שלכם

למרבה השמחה, המשטח המושלם קיים.

אמנם תמיד יש פשרות אבל תבחרו בטוב ביותר. להלן היתרונות של דקטון.

 שיש דקטון הוא בצד היקר בהשוואה לסוגים אחרים של משטחי עבודה כמו גרניט, שיש וקוורץ, משטחי הדקטון נמצאים בטווח דומה אך בדרך כלל יקרים יותר בממוצע, אבל יש סיבה לכך. פרטים נוספים בסעיף "עלות" בהמשך. זמינות רכישה מוגבלת משטחי דקטון אמנם נמכרים כעת במקומות כמו חברות שיש מובילות, ממש כמונו, אך זמינותם מוגבלת בישראל, לכן חשוב לבחור נכון בחברה שמתמחה בתחום השיש דקטון. בסך הכל משטחי העבודה אינם פופולריים כמו חומרים כמו גרניט וקוורץ. במילים אחרות, יתכן שמייצרים מקומיים או מחסני אבן הנושאים גרניט, שיש וקוורץ אין דקטון במלאי, ואולי הוא אינו זמין בחברות מתקדמות ממש כמו החברה שלנו.

שיש דקטון הוא השיש למטבח האיכותי ביותר והעמיד ביותר

משתמשים הרבה במטבח? אוהבים לחתוך על השיש? שיש דקטון הוא השיש למטבח האיכותי והפעיל שלכם.

שיש דקטון הוא השיש למטבח שלכם אם אתם אוהבים לבשל ואם השימוש במטבח שלכם הוא מעל שימוש בסיס כמו חימום במיקרוגל.

מכיוון שהמשטחים של דקטון הם חדשים יחסית בשוק עיצוב המטבחים, לא הרבה מפיקים / מתקינים מכירים לחלוטין את התקנת מוצר זה (כולל מתקינים של חברתנו) כמובן, היכרות עם Dekton היא בהחלט משהו שתרצה אצל המתקינים שלך, או שאתה מסתכן בפגיעה בלתי הפיכה בחומרים במהלך ההתקנה או בתוצאה מפוצלת.

קח את המתקין בעל הניסיון הדרוש להתקנת משטחים אלה.

בשיש דקטון סגנונות הקצה מוגבלים עם דפוסים ומרקמים מסוימים התבנית והמרקם יוסרו בעת יצירת או חיתוך של כמה מסגנונות הקצה המורכבים יותר. לפיכך, הרוב בוחרים בקצה פשוט בריבוע או בכוונון. עיצובים ומרקמים מודפסים אינם משתרעים דרך השיש חסרון אחרון הוא שפיגמנטים אינם עוברים את עובי הלוח המלא ודוגמאות מודפסות על גבי משטחי השיש . המשמעות היא שבמקרה נדיר של נזק, כמו שבירה, זה יהיה מורגש למדי. כנ"ל לגבי כל מרקם משטח שלא ניתן לתקן למצב חדש. אבל הם כמעט ולא שבירים.

עוד כתבות מעניינות:

מדריך טיולים קיצי לשומרי כשרות

טיול בקיץ מציע הזדמנות יוצאת דופן לחקור יעדים חדשים, להיטמע בתרבויות שונות ולהירגע מהשגרה היומיומית, במיוחד בימים טרופים אלה. עם זאת, עבור רבים מאיתנו, שומרי הכשרות, תכנון טיול קיץ כרוך ביותר מבחירת יעד והזמנת טיסות. הוא דורש שיקול דעת זהיר כדי להבטיח שחוקי הכשרות, הפרקטיקות הדתיות ואורח החיים הכללי היהודי יכובדו. כאן תכנון מראש הופך לא רק למועיל אלא לחיוני.

construction
כלכלה ומסחר

כיצד ניתן לקדם פרויקט תמא 38 תוך שמירה על בטיחות מרבית?

לנוכח האיום של רעידות אדמה בישראל, תוכנית תמ"א 38 הפכה לנושא מוכר בקרב הציבור והביאה לשינוי בכללי המשחק בכל הקשור לחיזוק מבנים והתחדשות עירונית. עם זאת, בעלי נכסים וקבלנים נתקלים לעיתים קרובות בקשיים בהשלמת פרויקטים אלה בקצב הרצוי, אחת הסיבות לכך היא על מנת לא לוותר על הבטיחות הנדרשת.

צילום
טכנולוגיה ודיגיטל

כיצד ידע פורמלי משפר את כישורי הצילום מעבר לרמות חובבניות?

בעולם העצום והמתפתח ללא הרף של הצילום, הוויכוח בין הערך של ידע פורמלי לבין הגישה הגולמית והבלתי מסוננת של צילום חובבני נמשך. בעוד שלשניהם יש את היתרונות שלהם, הבנת החשיבות של ידע בצילום יכולה לשפר משמעותית את כישוריו של הצלם מעבר לרמות חובבניות.