דק לבריכה – עמיד, איכותי ולא דורש תחזוקה – יש כזה!

דק עץ הוא אחד הפתרונות הנפוצים והנוחים ביותר עבור גינות פרטיות וציבוריות, בפרט בשטח שלצד בריכות שחייה, שם נהנים תמיד להציב כיסאות ופינות ישיבה ומעוניינים במשטח יחסית חלק, נוח ונעים למגע. בעוד דק עץ "רגיל" מתאפיין בשלל בעיות המתגלות כבר בחודשים הראשונים שלאחר התקנתו, כיום קיים פתרון מתקדם, איכותי ועדיף מכל בחינה אפשרית – דק סינטטי במראה של דק מעץ טבעי.

 

ממה עשוי דק סינטטי?

עבור מי שאינו מכיר תחום בנייה זה עדיין, דקים סינטטיים הופכים נפוצים ומבוקשים ביותר בארץ ובעולם בשנים האחרונות, הן במגזר הפרטי והן בשטחים ציבוריים (בפרט לצד בריכות שחייה). קיימים סוגים שונים של דקים סינטטיים וניתן למצוא אותם ביותר ויותר מקומות – פארקים ציבוריים ומגרשי משחקים לילדים, לצד בריכות שחייה פרטיות או עירוניות, בחצרות בתים ובפרט לצד בריכות בגינות פרטיות ועוד.

דקים סינטטיים מסוגים שונים עשויים חומרים שונים, לרוב מדובר בחומרים ממוחזרים מסוגים אלו ואחרים. במקרה של דק לבריכה, המוצר הרלבנטי ביותר הוא דק סינטטי מהסוג המדמה דק עץ "רגיל" – מדובר בחומר חזק, עמיד ובעל תכונות מושלמות עבור דק (עמיד לשמש, רטיבות, לחות וכיוצ"ב), אשר גם נראה כמו עץ טבעי.

 

דק סינטטי לבריכה – יתרונות עיקריים

בין היתרונות המשמעותיים ההופכים דקים סינטטיים לפתרון האולטימטיבי לצד בריכות כיום, ניתן למנות כאמור את העמידות הגבוהה של חומר זה אשר אינו מצריך תחזוקה שוטפת לאורך זמן (דוגמת שיוף, צביעה בשמן מיוחד, טיפול במזיקים וכד').

כמו כן, מדובר על חומר אשר שומר על צורתו באופן מושלם, ולכן לא מסכן את הדורכים עליו בשום צורה (בניגוד למצב בדק רגיל, בו מתגלים במהרה יחסית שבבים אשר עלולים לפצוע, וגם הברגים מתחילים לזוז ולצאת ממקומם במוקדם או במאוחר).

במקרה של דק סינטטי אין צורך לדאוג לכל זה. הוא שומר על צורתו ומראהו באופן מושלם, גם למשך עשרות שנים קדימה.

 

אם גם אתם רוצים התאים את הדק הסינטטי המושלם עבור הבריכה שלכם ואתם מעוניינים לקבל הצעה מפורטת וייעוץ מקצועי, צרו קשר טלפוני עם TREX – המומחים בייצור והתקנה של דקים סינטטיים איכותיים ועמידים עם אחריות של 25 שנים, בטלפון מספר 077-9973060. אנשי המקצוע שלנו ישמחו לעבוד יחד אתכם כדי ליצור עבור הגינה שלכם את הדק המושלם.

עוד כתבות מעניינות:

תשלומים
כלכלה ומסחר

כיצד ניתן למנוע הונאות צ'קים באמצעות צ'קים דחויים וניקוי צ'קים?

בתקופה שבה עסקאות פיננסיות עוברות יותר ויותר לאונליין, מכשירים מסורתיים כמו שיקים עדיין ממלאים תפקיד מכריע בעסקאות אישיות ועסקיות. עם זאת, עם הנוחות של שיקים מגיעה הסיכון להונאה, במיוחד עם שיקים דחויים – כלי פיננסי נפוץ המיועד לעסקאות נדחות.

מדריך טיולים קיצי לשומרי כשרות

טיול בקיץ מציע הזדמנות יוצאת דופן לחקור יעדים חדשים, להיטמע בתרבויות שונות ולהירגע מהשגרה היומיומית, במיוחד בימים טרופים אלה. עם זאת, עבור רבים מאיתנו, שומרי הכשרות, תכנון טיול קיץ כרוך ביותר מבחירת יעד והזמנת טיסות. הוא דורש שיקול דעת זהיר כדי להבטיח שחוקי הכשרות, הפרקטיקות הדתיות ואורח החיים הכללי היהודי יכובדו. כאן תכנון מראש הופך לא רק למועיל אלא לחיוני.

construction
כלכלה ומסחר

כיצד ניתן לקדם פרויקט תמא 38 תוך שמירה על בטיחות מרבית?

לנוכח האיום של רעידות אדמה בישראל, תוכנית תמ"א 38 הפכה לנושא מוכר בקרב הציבור והביאה לשינוי בכללי המשחק בכל הקשור לחיזוק מבנים והתחדשות עירונית. עם זאת, בעלי נכסים וקבלנים נתקלים לעיתים קרובות בקשיים בהשלמת פרויקטים אלה בקצב הרצוי, אחת הסיבות לכך היא על מנת לא לוותר על הבטיחות הנדרשת.