ללבוש שמלה לחגיגת ברית המילה

כל יולדת טרייה המערסלת בחיקה את בנה הזכר, לא רק מתרגשת לאור החבר החדש שהצטרף למשפחה, אלא גם צריכה להתחיל בהכנות לקראת טקס ברית המילה, הכנות עליהן בוודאי חשבת כבר במהלך ההיריון ובייחוד לאחר שנודע לך בבדיקה מה יהיה מינו של העובר.

 

הכנות לאירוע ברית לא עוזבות אותך

בשעה טובה לאחר כל ההתרגשות, ההכנות לחגיגה צריכות להיות כבר בעיצומן, ועם כל הקניות עבור הרך הנולד וכל סידורי הטקס הרבים, נשאלת השאלה מה תלבשי לאירוע הברית, האם קנית כבר בגדים, ומה דעתך ללבוש שמלה לחגיגת ברית המילה

 

בחירת שמלה היא בחירה נכונה

בבחירת שמלה לטקס ברית המילה קיימים כבר כל היתרונות האפשריים. הרי הטקס נערך רק כשבוע לאחר הלידה, וגם אם הרופא אינו מאשר עדיין את קיום הברית, סביר להניח שהטקס יתקיים במהירות ותוך מספר ימים נוספים לכל המאוחר. לרוב האם נמצאת במצב של עודף משקל עם סיום הלידה, ומרגישה בעיקר עייפה עדיין ובוודאי כאשר יש לטפל בעוד אחים קטנים ובכל המשפחה, מציאת הבגד שיחמיא לה ויתאים לה במהירות האפשרית היא משימה לא קלה. הדבר האחרון שאת כאימא טרייה תהיי מעוניינת בו הוא להתחיל להתרוצץ בין עשרות סידורים ארוכים ומתישים, להתחיל ללכת למדוד בגדים בחנויות ולחפש משהו שימצא חן בעינייך וכל זה ימים ספורים לפני יום טקס ברית המילה והחגיגה. כמובן שעומס זה הוא לחלוטין מיותר, ולכן לכאן בדיוק נכנסת בחירת השמלה כיוון שהסיכויים שחליפה או מכנס מתאים שיהיה בדיוק תואם למידות גופך, אולי יהיו נמוכים מאד. לעומת זאת לקניית שמלה היתרון הרב שהיא הרבה יותר גמישה לכל מבנה גוף ולכל משקל, ובייחוד לאחר תקופת הלידה בה אינך לגמרי יודעת מה יהיה מצב גופך ומידותייך.

 

שמלה רחבה וקלילה

גם בבחירה של שמלה רחבה מדי למשל, ניתן יהיה להצר את מותניה ולשלב סיכות נוי וסיכות ביטחון לשם הצרת השמלה. קניית שמלה ידועה גם כמעניקה מראה נשי וייחודי מאד לכל אישה וכך גם אפשר להיראות רזה בצילומי הברית, וזהו יתרון חשוב בייחוד כאשר את נמצאת לאחר לידה ורוצה להרגיש יפה ונשית במיוחד גם עם המשקל העודף שלא יורד באופן טבעי במהירות מיד לאחר הלידה. ישנן אף שמלות רבות כגון טוניקות בגדלים שונים, המיועדות הן לתקופת ההיריון והן מתאימות באופן מושלם לתקופה של לאחר הלידה, כך שגם אם ברשותך נמצאת עדיין שמלת הערב בנוצצת וזוהרת שלבשת במהלך ההיריון לאירועים שונים, אין ספק שתוכלי לעשות בו שימוש איכותי גם לאחר הלידה וללבוש שמלה יוקרתית לחגיגת טקס ברית המילה. אין ספק ששמלה מחמיאה יותר לגוף האישה, כיוון שהיא נוטה לטשטש יותר את מראה הגזרה הכללי ואת הבטן ההריונית שרק עברה לידה, ולכן הן מחמיאות יותר

 

מכנס וחליפה – האם זו את?

לעומת חליפה או מכנס שעלול ליצור לחץ, להיות צר ולתת הרגשה של חנק מסוים. בשמלות אין כפתורים האמורים להיות מותאמים בדיוק למידות הבטן ולמידות הגוף באופן כללי, השמלה מטבעה מתנופפת יותר, עגולה בגזרתה ועל כן מדגישה באופן מחמיא את מידותיה ואת גזרתה הנשית המושכת של כל אישה. למבחר הרחב של שמלות גם האפשרות למצוא מתוכן שמלה שלא תדגיש את הבטן, אלא תכלול אלמנטים בולטים יותר בשרוולים, באזורי החזה, המותניים או הרגליים. כל אלו יבטיחו לך לא רק מראה יוקרתי וחגיגי יותר לחגיגה המשפחתית שלך, ומצד שני יאפשרו לך להרגיש נוחה, קלילה ובתוך בגד שנתפר בדיוק למידותייך העכשוויות. יש לזכור שכל יולדת הנמצאת לאחר לידה, מגיעה למצב משוער הדומה לאישה הנמצאת בחודש רביעי או חמישי, לכן תוכלי מבעוד מועד לבחור לך בנחת במהלך ההיריון את השמלה היפה והמתאימה ביותר אותה תוכלי ללבוש גם לטקס הברית. גם אם בחרת מידה גדולה יותר של שמלה היכולת להצר ולתקן את המידה קלה ומהירה הרבה יותר, בעוד שמכנס או חליפה הכוללת ז'קט וחצאית לא ניתן להצר או לתקן במקום אלא יש להיעזר לשם כך בתופרת מקצועית, לעבור מדידות, לשלם כסף מיותר, וכאמור אין לך כיולדת זמן להתעסק בנושאים אלו, ובוודאי אין לך את האנרגיה להתרוצצויות בזמן כל כך לא מתאים.

 

תתחילי לחפש שמלה בחודש תשיעי

חיפוש השמלה במהלך תקופת ההיריון יאפשר לך בנוסף לקנות שמלה שאינה יקרה מדי, ושתוכל להיות מתאימה בדיוק רב לדרישות התקציב שלך, כך שלא תצטרכי לקנות ברגע האחרון בגד במחירים מופקעים

עוד כתבות מעניינות:

מדריך טיולים קיצי לשומרי כשרות

טיול בקיץ מציע הזדמנות יוצאת דופן לחקור יעדים חדשים, להיטמע בתרבויות שונות ולהירגע מהשגרה היומיומית, במיוחד בימים טרופים אלה. עם זאת, עבור רבים מאיתנו, שומרי הכשרות, תכנון טיול קיץ כרוך ביותר מבחירת יעד והזמנת טיסות. הוא דורש שיקול דעת זהיר כדי להבטיח שחוקי הכשרות, הפרקטיקות הדתיות ואורח החיים הכללי היהודי יכובדו. כאן תכנון מראש הופך לא רק למועיל אלא לחיוני.

construction
כלכלה ומסחר

כיצד ניתן לקדם פרויקט תמא 38 תוך שמירה על בטיחות מרבית?

לנוכח האיום של רעידות אדמה בישראל, תוכנית תמ"א 38 הפכה לנושא מוכר בקרב הציבור והביאה לשינוי בכללי המשחק בכל הקשור לחיזוק מבנים והתחדשות עירונית. עם זאת, בעלי נכסים וקבלנים נתקלים לעיתים קרובות בקשיים בהשלמת פרויקטים אלה בקצב הרצוי, אחת הסיבות לכך היא על מנת לא לוותר על הבטיחות הנדרשת.

צילום
טכנולוגיה ודיגיטל

כיצד ידע פורמלי משפר את כישורי הצילום מעבר לרמות חובבניות?

בעולם העצום והמתפתח ללא הרף של הצילום, הוויכוח בין הערך של ידע פורמלי לבין הגישה הגולמית והבלתי מסוננת של צילום חובבני נמשך. בעוד שלשניהם יש את היתרונות שלהם, הבנת החשיבות של ידע בצילום יכולה לשפר משמעותית את כישוריו של הצלם מעבר לרמות חובבניות.