החשיבות בלבקר מומחה שיניים

כשאתה חושב ללכת לרופא שיניים, אתה כנראה לא חושב על פנייה לרופא חניכיים. אולי אתה אפילו לא יודע מה זה פריודונט! רופא חניכיים הוא רופא שיניים המתמחה בטיפול מונע, אבחון וטיפול במחלות הפוגעות בחניכיים ובמבנים אחרים סביב השיניים. 

בדיוק כמו שאתה פונה לרופא הראשוני שלך לבדיקה שנתית, ביקור אצל רופא חניכיים יכול לעזור לשמור על החיוך שלך בריא ולהימנע מבעיות שיניים חמורות יותר בהמשך הדרך.

מה עושה פריודונט?

בין אם זה רופא שיניים באילת או מומחה חניכיים חולון. רופא חניכיים מאומן לטפל במצבים המשפיעים על החניכיים, העצמות ורקמות אחרות התומכות בשיניים. בנוסף לביצוע ניקיון שוטף, רופא חניכיים יכול לספק גם שירותים נוספים כגון:

אבנית והקצעת שורשים: הליך לא ניתוחי זה משמש להסרת אבנית (רובד מוקשה) וחיידקים מתחת לקו החניכיים. האבנית כוללת הסרת אבנית ממשטח השן, בעוד שהקצעת שורשים מחליקה אי סדרים בשורשים כדי למנוע הצטברות אבנית בעתיד.

השתלת חניכיים: לפעמים, עקב ריקבון או מחלת חניכיים, רקמת החניכיים סביב השן יכולה לסגת. השתלת חניכיים כוללת לקיחת רקמת חניכיים מחלק אחר של הפה שלך והצמדתה לאזור שבו התרחשה נסיגה. זה יכול לעזור להפחית את הרגישות ולשפר את האסתטיקה.

השתלת עצם: כמו רקמת חניכיים, גם רקמת עצם יכולה ללכת לאיבוד עקב מחלת חניכיים. השתלת עצם כוללת שימוש בחומר עצם מלאכותי או טבעי כדי להחליף עצם שאבדה. זה עוזר לייצב את השיניים ולמנוע הידרדרות נוספת.

תחזוקה חניכיים: לאחר שהחניכיים שלך טופלו למחלות, חשוב לבקר את רופא החניכיים שלך באופן קבוע לניקוי תחזוקה ובדיקות. פגישות אלו עוזרות להסיר כל אבנית שהצטברה מאז ביקורך האחרון ומאפשרות לרופא השיניים שלך לעקוב מקרוב אחר בריאות החניכיים שלך, כך שניתן יהיה לתפוס כל בעיה בשלב מוקדם.

 

מהם היתרונות של פנייה לרופא חניכיים?

בנוסף לשמירה על בריאות הפה שלך, לביקור אצל רופא חניכיים יכולים להיות גם יתרונות נוספים. לדוגמה, מחקרים חדשים הראו כי קיים קשר בין מחלות חניכיים ומצבים בריאותיים חמורים אחרים כגון מחלות לב, שבץ מוחי, סוכרת ומחלת אלצהיימר. על ידי שמירה על בריאות החניכיים, אתה יכול לעזור להפחית את הסיכון שלך למצבים אלה ואחרים. בנוסף, אם אתה שוקל טיפולי שיניים קוסמטיים כגון שתלים או ציפויים, רופא חניכיים יכול להעריך את רקמת החניכיים שלך כדי להבטיח שאתה מועמד טוב להליכים אלה.

 

קבע פגישה עוד היום

אם עבר הרבה זמן מה מאז שראית רופא שיניים או שיש לך חששות לגבי בריאות החניכיים שלך, אל תחכה לקבוע תור לרופא חניכיים. במשרדנו – מרפאת שיניים גולדמן בחולון אנו מציעים טיפול חדיש לכל סוגי מחלות החניכיים. אנו מספקים גם שירותי ניתוחי חניכיים קוסמטיים וטיפולי שתלים כדי לעזור לך להשיג את חיוך חלומותיך. למידע נוסף או לקביעת פגישה, צרו קשר עוד היום. אנו מצפים לעזור לך להשיג בריאות פה מיטבית!

 

סיכום:

פה בריא חשוב לבריאות הכללית, לכן חשוב לפנות לרופא שיניים באופן קבוע לצורך טיפול מונע וניקוי. אבל האם ידעת שכדאי לך לראות גם אפריודונט? רופא חניכיים הוא רופא שיניים המתמחה בטיפול מונע, אבחון וטיפול במחלות הפוגעות בחניכיים ובמבנים אחרים סביב השיניים. בדיוק כמו שאתה פונה לרופא הראשוני שלך לבדיקה שנתית, ביקור אצל רופא חניכיים יכול לעזור לשמור על החיוך שלך בריא ולהימנע מבעיות שיניים חמורות יותר בהמשך הדרך. אז אל תחכו – התקשרו עוד היום לקביעת פגישה עם רופא חניכיים באזורכם!

עוד כתבות מעניינות:

מדריך טיולים קיצי לשומרי כשרות

טיול בקיץ מציע הזדמנות יוצאת דופן לחקור יעדים חדשים, להיטמע בתרבויות שונות ולהירגע מהשגרה היומיומית, במיוחד בימים טרופים אלה. עם זאת, עבור רבים מאיתנו, שומרי הכשרות, תכנון טיול קיץ כרוך ביותר מבחירת יעד והזמנת טיסות. הוא דורש שיקול דעת זהיר כדי להבטיח שחוקי הכשרות, הפרקטיקות הדתיות ואורח החיים הכללי היהודי יכובדו. כאן תכנון מראש הופך לא רק למועיל אלא לחיוני.

construction
כלכלה ומסחר

כיצד ניתן לקדם פרויקט תמא 38 תוך שמירה על בטיחות מרבית?

לנוכח האיום של רעידות אדמה בישראל, תוכנית תמ"א 38 הפכה לנושא מוכר בקרב הציבור והביאה לשינוי בכללי המשחק בכל הקשור לחיזוק מבנים והתחדשות עירונית. עם זאת, בעלי נכסים וקבלנים נתקלים לעיתים קרובות בקשיים בהשלמת פרויקטים אלה בקצב הרצוי, אחת הסיבות לכך היא על מנת לא לוותר על הבטיחות הנדרשת.

צילום
טכנולוגיה ודיגיטל

כיצד ידע פורמלי משפר את כישורי הצילום מעבר לרמות חובבניות?

בעולם העצום והמתפתח ללא הרף של הצילום, הוויכוח בין הערך של ידע פורמלי לבין הגישה הגולמית והבלתי מסוננת של צילום חובבני נמשך. בעוד שלשניהם יש את היתרונות שלהם, הבנת החשיבות של ידע בצילום יכולה לשפר משמעותית את כישוריו של הצלם מעבר לרמות חובבניות.